31 augusti 2012

Augusti läsning

Sarah Dessen - Mycket mer än så
Astrid Lindgren - Jag vill inte gå och lägga mig
                         - Visst kan Lotta cykla
Dorothy Koomson - Min bästa väns dotter
Liza Marklund - Du gamla du fria
Stephen King - Raseri
Sofie Sarenbrant - Istället för dig
Emma McLaughlin & Nicola Kraus - Min förlorade oskuld
Jenny Han - Sommaren jag blev vacker
                   Ingen sommar utan dig
                    Sommar för evigt


Totalt:  11
Svenska/Engelska: 11/0
Nya författare: 3
Tillhör en serie: 5
Tegelstenar: 0
Barnböcker: 2
Sämst: Stephen King - Raseri eller Emma McLaughlin & Nicola Kraus - Min förlorade oskuld
Bäst: Jenny Han - Sommaren jag blev vacker, Sarah Dessen - Mycket mer än så, Dorothy Koomson - Min bästa väns dotter

3 kommentarer:

  1. Jag har sommaren jag blev vacker hemma och jag ska snart läsa den, kul att du gillade den så mycket för så gör jag det nog med :)

    SvaraRadera
  2. jag håller med dig, har du sett det senaste avsnittet??

    SvaraRadera
  3. svar: Ja! Jag fattar inte hur jag missade den här heller. Jag menar den kom ju ut för 2 år sedan :O Men jag håller med dig det är bra att spara lite också. Har du läst hennes tidigare triologi tillsammans?

    SvaraRadera

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...