2 september 2012

The pirates! Band of misfits.



Pirat Kaptenen är ute på plundrings tåg för att i år vinna priset som "årets pirat" och då måste man ha plundat till sig massor med värdefulla saker, pengar, ädelstenar. Men otur som han har så om det inte är nudister så är det spökbåtar eller andra fattiga som de försöker plundra av så Kaptenen blir utskrattad av sina rivaler.


Jag tyckte inte om början jag gillade mitten lite bättre och sen blev filmen sämre igen, lär inte se den igen och jag hopps inte min dotter som inte heller var intresserad av att se filmen kommer vilja se den igen. Ingen film som jag rekomenderar!! 
                                                          Betyg 1 av 5 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...