30 april 2020

Månadsläsning [April 2020]



41. Tess Gerritsen - Souvenirer (3)
42. Tess Gerritsen - Kall som is (5)
43. Mats Ahlstedt - Guldmakaren (4)
44. Chris Carter - Bödeln (4)
45. Dana Simpson - Phoebe and her unicorn (4)
46. Lotta Luxenburg - Försvunnen   (3)
47. Kiera Cass - Drottningen (4)
48. Chris Carter - Nattjägaren (4)
49. Lotta Luxenburg - Spårlöst (4)
50. Gabriella Ullberg Westin - Ett enda andetag (5)

Totalt:  10
Nya författare:  0
Tillhör en serie: 10
Rec.ex:  2
Svenska/Engelska: 9/1
Hyllvärmare: 2
Tegelstenar(minst 500 sidor):  0 
E-böcker/Ljudböcker:  0/4
Seriealbum: 1
Barn/ungdomsböcker: 0
Besvikelse: Ingen alls den här månaden :)

Positiv överraskning:
Så många bra böcker :)

Min åsikt om månaden:
Att jag han läsa så mycket, att man nu mera inte behöver klä sig lika mycket för att vara ute så just nu går jag väldigt mycket så blir en del ljudböcker att lyssna på. behöver snart tips på lite nytt att lyssna på känner jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...