13 juni 2014

Bokbloggsjerka 13 – 16 juni

Det var nog rätt länge sedan jag gjorde en jerka eftersom jag varit borta så många helger på hundiga äventyr och inte kommer jag vara hemma i helgen heller men nu blir det en weekend med dotter och mamma för att se brorsan spela fotboll :)
Men Annikas fråga då, ja den här fredagen som ni antagligen redan vet så undrar hon över vad vi har tänkt läsa i sommar. 


Jag har ingen direkt läsplan men några jag vet att jag har tänkt läsa är Cassandra Clare - Stad av glad, Sarah Dessen - Blunda och hoppa & Mons Kallentoft - Vattenänglar.
Jag tror det kommer bli mycket läst i sommar för jag är inne i en läsperiod just nu men sånt kan fort ändras men hoppas kan man ju göra när jag har mängder med bra böcker som jag vill läsa NU! 



19 kommentarer:

  1. Hoppas att du får ett par lata stunder i gröngräset i alla fall - med eller utan bok!

    SvaraRadera
  2. Jag hoppas få mycket läst när jag går på semester i augusti. Men jag planerar inte min läsning utan tar det som jag känner för just för stunden.

    SvaraRadera
  3. Håller tummarna för bra sommarläsning!

    SvaraRadera
  4. Det är ett problem det där, när man vill läsa alla böcker NU! ;)

    SvaraRadera
  5. Man får ju hoppas att det blir en del lästid i sommar, men säker kan man ju aldrig vara.

    SvaraRadera
  6. Härligt att känna att man är i en läsperiod

    SvaraRadera
  7. Någon Sarah Dessen blir det nog här också i sommar!

    SvaraRadera
  8. Jag gillar verkligen Vattenänglar :)

    Hoppas att du njuter av allt du ska läsa!

    SvaraRadera
  9. Ja jag hoppas också det blir mycket läst i sommar och att man får vila lite.
    Mia

    SvaraRadera
  10. Jag hoppas också att det ska bli en hel del läst i sommar. Funderar på att hyra en stuga utan internet och bara sitta och läsa :)

    SvaraRadera
  11. Hoppas du hinner med massa bra böcker!

    SvaraRadera
  12. Härligt med läsperioder :)

    SvaraRadera
  13. Sommaren brukar vara en bra lästid för mig. Även om jag inte är så mycket ledig tycks det ändå som om jag har mer tid.

    SvaraRadera
  14. Blir säkert en härlig lässommar!!

    SvaraRadera
  15. Håller med om att det finns så många bra böcker som man vill läsa på en gång. Man får försöka hålla sig tillbaka och njuta av den man läser så man inte missar en bra bok bara för man planerar nästa läsning :)

    SvaraRadera
  16. Dessen har jag inte läst någonting av. Ska bli kul att se vad du tycker. .)

    SvaraRadera
  17. sv: ja jag tycker hel storyn bakom boken är spännande. Dock ska man nog inte börja läsa den med för höga förväntingar på den ;)

    SvaraRadera
  18. Jag är med i några utmaningar så där vet jag vad jag ska läsa, men annars blir det lite efter vad jag känner för just då!

    SvaraRadera
  19. sv:

    Hej jag vet inte när the 100 börjar igen! tror inte det är helt bestämmt än.

    Nya serien på ABC Family tror jag heter Chasing life, är dock lite osäker.

    Trevlig Midsommar!

    SvaraRadera

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...