27 mars 2014

the 100 s01x02

De har insett att de inte är själva på jorden, men Clark vill hitta Jasper eftersom hon misstänker att han fortfarande lever. Uppe på the Ark har de insett att de nog inte dör utan tar av sig armbanden.

Clark och Finn kommer nog antagligen få ihop det eller så kanske det blir hon och Octavias bror och vi fick ju se vem Octavia hånglade med men jag har ingen aning om vad han heter eller var jag har sett han tidigare.
Richard Harmon (som spelar John Murphy) får alltid spela den typen av karaktär, vi kan även se han i Continuum och en till serie jag just nu glömt namnet på.

Vad många karaktärer i den här serien jag verkligen gillar, det här kommer nog helt klart bli en av vårens favoriter.

1 kommentar:

  1. Har varit lite tveksam till att testa denna men jag kanske borde tänka om där?

    SvaraRadera

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...