11 oktober 2012

Tv-Serier [v41] del 1

Hart of Dixie s2x02
Jag älskar Wade och Zoe tillsammans varför förneka kemin men hon blir svartsjuk när George ska ha ett one night stand med Wades hjälp men sen blir hon svartsjuk på Wade oxå. Vilken tur att Zoe insåg att hon har känslor för Wade, för nu har hon valt ingen och ändå blir hon svartsjuk på båda.
Åh vad jag skrattar, ler och småfnissar när jag ser den här serien, och det här avsnittet älskade jag!!

The Mindy Project s1x03
Det här avsnittet var så mycke bättre än de tidigare två så nu måste man ju fortsätta se den här serien :)

New girl S2x04
Haha vilket roligt avsnitt, att de ska retas med Schmidt så han känner sig gammal, jag hoppas jag slipper råka ut för något sånt där.

Once upon a time s2x02
Reginas svaga punkt är verkligen Henry och hon börjar äntligen få tillbaka lite känslor, hon var ju faktiskt god en gång i tiden. Emma & Snow verkar ha det mindre kul där de är, men lite otippat att de skulle träffa Reginas mamma nu redan, jag trodde hon skulle komma in i bilden men inte redan.

The Mentalist s5x02
Lite roligt att Patrick hallucinerade och såg sin dotter och att han sen fortsätter dricka det som te för att få hallucinera mer om henne, men hon tillför verkligen mycket skratt och jag hoppas att hon kommer få fortsätta vara med i serien.

Haven s3x03
Audrey verkar ha lite kill problem, två stycken som är intresserade och vill rädda henne gång på gång, men hon har insett att hon måste hjälpa sig själv. Lite spännande biten med Audreys kidnappare som fortfarande finns där ute någonstans, jag tycker däremot att hon var taskig som utnyttjade Duke så där, försöka övertala han till någonting som han inte vill. Jag gillar den nya killen, men en polis som gömmer kroppar känns ju lite annorlunda men jag är grymt nyfiken på vem som är död.

Heartland s6x04
I förra avsnittet kom Mallory tillbaka och nu Caleb, ja vad kul med lite gamla ansikten. Jag gillar däremot inte den nya tjejen Cassandra som jobbar på veterinär kliniken det känns som att Ty och hon kan få för sig att göra någonting bakom ryggen på Amy, skulle inte det vara typiskt?

the Mob Doctor s1x04
Den här serien blir bara bättre och bättre för varje avsnitt som går, och Grace blir mer och mer indragen i maffia delen och hon verkar ha tappat allt vad privatliv heter för hon är på sjukhuset eller gör något jobb åt Constantine. Franco får jag verkligen inget grepp om och någonstans så skulle jag vilja se han ihop med Grace men det kanske är för att man inte upplever någon kemi mellan henne och Brett. Nästa avsnitt blir og riktigt spännande!

1 kommentar:

  1. Hart of Dixie är en serie som bara blir bättre och bättre. hade jag inte längtat så mycket efter varje avsnitt hade jag sparat några så jag hae några att se på irad :)

    SvaraRadera

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...