10 oktober 2012

666 Park Avenue s1x01-02

Det här är verkligen en serie med potential, redan i början på första avsnittet så ville jag se mer.

De som bor på 666 park avenue vet inte om det men deras önskningar och tankar kan gå i uppfyllelse så de får passa sig för det är inte bara så att man får det utan du får i efterhand betala ett pris, du kan få offra sin själ. I första avsnittet förstår vi direkt att han vars fru som hade dött och nu lever hon igen men han måste döda folk för att hans fru ska överleva, då kanske man ändå offrar sig fru. Men en del är säkert villiga att offra och göra nästan vad som helst för att ens egna drömmar ska slå in, men det är väll det vi får se men det verkar som om många dör, återuppstår och försvinner oxå. Jag hoppas jag får bli riktigt rädd i nästa avsnitt!
Jag ser framemot att se vad serien mer har att erbjuda och jag som älskar att få bli lite rädd har saknat att ha en skräck serie på veckoschemat men den här skrev in sig direkt, jag gillar att det är med lite skådisar som man har sett tidigare, sådana serier blir automatiskt lättare att ta in. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...