1 februari 2021

I min brevlåda [Januari 2021]

 

Pojken från skogen,  är läst och recenserad. 
De sista barnen på jorden var en överraskning, som jag inte hunnit börja. 

En överraskning som jag verkligen sett framemot 
tänkt läsa den i februari :) 

Rec.ex:  1
Överraskningar: 2
Fått/köpt: 0
Läst: 17
Ljudböcker:  8
Rensat bort: 67  (8 lästa 59 olästa)   
Sammanfattning:  
Ja jag gick då verkligen minus den här månaden. Lyckats läsa en hel del och även rensat bort både bland mina olästa och lästa, så det känns som det kommer gå bra att minska ner mitt antal olästa under det här året :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...