30 november 2020

Månadsläsning [November 2020]


111. Emelie Schepp - Nio liv (5)
112. Ilaria Tuti - Den sovande nymfen (3)
113. Malin Persson Giolito - Se till mig som liten är (1)
114. Robyn Carr - Vilken dag som helst (3)


Totalt: 4
Nya författare:  0
Tillhör en serie: 3
Rec.ex: 2
Svenska/Engelska: 4/0

Hyllvärmare: 0
Tegelstenar(minst 500 sidor):  0  
E-böcker/Ljudböcker:  0/1
Seriealbum: 0
Barn/ungdomsböcker: 0/0
Besvikelse: 
Jag hade hoppats hinna läsa mer under November, det är nog den största besvikelsen. 
Positiv överraskning: Att Nio liv var SÅ bra!! :) 

Min åsikt om månaden:
Det har varit mycket den här månaden, hämtat valp - vilket ger en hel del arbete och lite ro att sitta still. Sen har jag köpt färdigt alla julklappar, julpyntat och pysslat med barnen, bakat en del och dessutom försökt bygga på vårat hus så det också ska bli klart någon gång. Så helt enkelt en månad där det har varit väldigt mycket! 

Så nu när det är mycket corona ute i samhället och många har julstress så hoppas jag få varva ner lite och fixa lite detaljer, storstädningen och mysa massor med barnen.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...