30 november 2017

Månadsläsning [November 2017]

91. Adrian McKinty - Jag hör sirenerna på gatan (3)
92. Sarah Hilary - Inget annat mörker (5)
93. Mats Ahlstedt - Den sista vilan (4)
94. Kamilla Oresvärd - Jägaren (4)
95. Ingrid Elfberg - Lilla dockan (5)
96. Sharon Bolton - Dödsdömd (3)
97. Nora Roberts - Från denna dag (3)
98. Luca D'Andrea - Ondskans väsen (4)

Totalt: 8
Nya författare: 3
Tillhör en serie: 5
Rec.ex: 7
Svenska/Engelska: 8/0
Hyllvärmare: 1
Tegelstenar(minst 500 sidor):  0
E-böcker/Ljudböcker: 0/0
Seriealbum:0
Barnböcker:  0
Besvikelse:0
Positiv överraskning:
Både Lilla Dockan och Inget annat mörker var bättre än vad jag hade hoppats på , men den här månaden var det riktigt bra böcker som jag läste!
Min åsikt om månaden
Jag har legat bra till med tv-serier hela månaden och läsningen rullade på i ett långsamt tempo, hade så klart önskat jag hade hunnit läsa mer men ibland så blir det inte så. Jag har försökt fixa inför julen också så man kan ha det lite lugnare i december :) 

1 kommentar:

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...