4 november 2016

I min brevlåda [Oktober 2016]

En överraskning som dök upp i brevlådan

3 böcker som jag har hunnit läsa och recensera Max Crumbly var en överraskning i brevlådan

Ännu en överraskning

Jag RÅKADE beställa dessa när jag ändå skulle beställa en present åt ett av brorsbarnen :)

Ytterligare en överraskning i brevlådan, recension kommer snart

Läser jag just nu :)
Jag läste 6 stycken böcker
Fick hem 7 recensions exemplar, 4 av dessa som inte väntade mig
och sen köpte jag 2 böcker också.
Så jag gick plus den här månaden fast jag försöker hålla igen, men när det dyker upp överraskningar i brevlådan så är det inte riktigt mitt fel va? ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...