12 juli 2015

Tv - serier [v28]

Beauty and the beast s03x05
Skönt att storyn med Bob och hans fru tog slut. JT är verkligen världens bästa kompis och han och Tess är så omaka men gulliga ihop, det ska bli spännande att se vad mer JT kommer kunna göra för tror inte det är färdigt där. Cat måste sköta sitt jobb, det har varit så lite jobb relaterat som hon har gjort under en lång tid att det vore skönt med lite sådana inslag oxå.

Chasing life s02x01
Men varför börjar Dominic springa efter April helt plötsligt? Jag hade hoppats att det där var över och efter hennes dröm där i början så blev man verkligen matad med att det kanske kommer hända.
Aprils cancer behandling går inte så bra och det finns en chans att hon dör och att det inte blir fler säsonger, men blir det fler så måste hon ju överleva.
Var ju lite intressant att Natalie hittade en bok som deras pappa har skrivit, och där det stod om att han planerade sin död? What? 
April och Brenna är verkligen lika på riktigt så snacka om det är bra casting där.

Teen Wolf s05x03
Det händer så mycket konstigt just nu och man har mest bara massa frågor och man vet inte vad många nya karaktärer egentligen är för någonting. Jag hoppas Theo får bli en del av Scotts flock.

Tracie blev dödad av de där skumma som jag inte förstår mig på,

the Fosters s03x05
Varför hittar Callie på så många dumheter? Tur det inte blev något kärleksdrama mellan Callie och Brandon och att hon och AJ gillar varandra, så jag hoppas det blir någonting där men om hans bror kommer tillbaka så kanske han kommer sticka.

the Whispers s01x06
Drill lyckas verkligen få barnen att göra som han vill, men jag

Vad Minx mamma är svartsjuk och motsträvande. Men attt hon försöker prata med Drill är intressant för fick en känsla av att hon kommer komma på någonting.
Nu fick vi se Drill i alla fall, typ en alien och hans familj kommer oxå komma?!


Rookie Blue s06x08
Stackars Traci när det visade sig att hennes pojkvän Steve var korrupt. Oliver blev frikänd från alla misstankar men han verkar rätt bitter. Men det verkar som att Traci kommer ta ut det här även på Gail eftersom Steve var hennes bror, Marlo kommer få sin bebis redan i nästa avsnitt och att det kommer bli rätt dramatiskt.

Under the Dome s03x03Jag fattar inte så mycket och tycker att den här storyn allt jätte knepig, de två tidigare säsongerna har börjat mycket bättre. Men man fortsätter ju att se för att få veta hur det kommer gå för alla och vad som kommer hända. Barbies andra tjej är med nu och det skulle inte förvåna mig om hon är gravid, Julia blir svartsjuk och tycker det är jobbigt vilket jag verkligen förstår. Junior har flippar ur helt och jag håller med Big Jim att alla är mer eller mindre förändrade.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...