1 maj 2015

Månadsläsning [April 2015]

 
26. Jörn Lier Horst - Jakthundarna (4)
27. Jeff Kinney - Usla utsikter (2)
28. Unni Lindell - Brudkistan (4)
29. Stor - Pappaslåt
30. Stephanie Perkins - Anna och den franska kyssen (4)
31. Rob Thomas - Mr.Kiss and Tell (4)


Totalt:  6
Nya författare: 2
Tillhör en serie: 4
Rec.ex: 3
Svenska/Engelska: 5/1
Hyllvärmare: 0
Tegelstenar(minst 500 sidor):  0
E-böcker/Ljudböcker: 0
Seriealbum:   1
Besvikelse: Usla utsikter
Positiv överraskning: Jakthundarna, Brudkistan

Min åsikt om månaden
Först blev min ena hund pappa sen har jag blivit mamma igen och med förlossning och sen att få till några rutiner med sina barn och hundar och resten av livet så har det inte blivit så mycket läst utan fokusen har verkligen legat på att äta sova och tillfredsställa barnens och hundarnas behov.
Men jag är väldigt stolt över att jag har läst en bok på engelska, ska försöka fortsätta läsa mer på engelska för att få bättre flyt i min engelska läsning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...