2 april 2015

I min brevlåda [Mars 2015]


Recensionsexemplar:
En riktigt bra bok som jag recenserat :)

Även här en bra bok som hunnit bli recenserad!
ännu ett recex som hunnit bli recenserad
Glaskroppar, tygpåsen och vykortet var en vinst, Grottmannen var ett rec.ex som blev recenserad under månaden.

 Bokreaböcker mm:
Kunde inte låta bli när det var rea på rean, har tänkt läsa Engelsforstrilogin under året


även här rea på rean böcker, Döden tänkte jag mig så har jag hunnit läsa, Förr eller senare exploderar jag - har jag läst på engelska och Smittad var en svensk författare.

Andra delen i Veronica Mars serien kom ut under början på året så den var jag tvungen klicka hem.

Håller jag faktiskt på med nu, var tvungen klicka hem den när den var billig på bokrean och jag gillade Grottmannen som jag läste under mars.
E-böcker :
Jenny Rogneby - Leona, tärningen är kastad (har jag däremot inte hunnit läsa, hade velat ha en fysisk bok inte e-bok så får se när/om den blir läst)

Oj vad många böcker som kom hem under Mars men har ju varit bokrea och rea på rean då råkar det ofta komma hem några fler böcker. Sen har jag beställt böcker på bokrean i present åt ett av brorsbarnen och lillebror så då råkade man klicka hem någon bok åt sig själv oxå......
Men nu tror jag mest det kommer komma hem rec.ex under större delen av året för jag har SÅ många olästa som jag är sugen på och tror jag kommer bearbeta en hel del av dessa, beroende på hur mycke rec.ex som trillar in.



3 kommentarer:

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...