6 januari 2015

Andrea Kane - Jag ser dig vart du än går

Forensic Instincts #3

Collegetjejer med långt rött hår och en viss kroppstyp blir brutalt mördade och utsmyckade.
Varje brottsplats påminner även om en redan dömd seriemördares skruvade fantasier men han sitter redan inne och avtjänar sitt trettioåriga långa fängelsestraff.

Mördaren som de redan fått fast var väldigt fashinerad av Casey och deras nya seriemördare verkar oxå vara ute efter henne och det blir en katt och råtta lek där det stundvis är svårt att veta vem som egentligen jagar vem.

Jag gillar den här serien och Forensic Instincts teamet som är lite annorlunda och som ser till att  till varje pris få fast mördaren, de följer väll inte alltid de lagliga vägarna men för att rädda liv så kanske lite data hackning inte är så farlig! 
För varje bok får man veta lite mer om de olika karaktärerna och teamet svetsas hela tiden ihop mer och mer och det har än så länge varit väldigt spännande fall de har att lösa men i Jag ser dig vart du än går så blir det väldigt förutsägbart exakt vad som ska hända och jag hade velat ha lite mer snurrande så jag inte hade vetat i början på boken allting utan få bli lite överraskad. 
Betyg 3 av 5
boken finns att köpas på Harlequin 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...