4 augusti 2014

I min brevlåda [Juli 2014]

4 pocket som jag fyndade i en butik för 10kr/styck
Maze runner är ett rec.ex

köpta på röda korset

Fyndade på kupan

Riktigt billiga loppisfynd

beställde några böcker åt sambon så några råkade slinka ner åt mig ;)
18! böcker som råkade flytta in hos mig den här månaden!
Många som jag vill läsa Nu nu nu! Dock börjar rec.exen trilla in i augusti så vi får se när jag hinner läsa alla men det lär nog inte bli så jätte många böcker som jag kommer köpa närmsta månaderna när jag inte kommer hinna med loppisar pga alla tävlingshelger :)

6 kommentarer:

  1. The Maze Runner tyckte jag var riktigt bra! Den var i alla fall spännande :D

    SvaraRadera
  2. Haha vilken tur att det inte bara är jag som köper massa böcker på loppisar och second hand :D

    SvaraRadera
  3. Oh så många härliga böcker :)

    SvaraRadera
  4. Maze Runner har jag sett en del om och är lite nyfiken på, så ska nog försöka läsa den nån gång.

    SvaraRadera
  5. En härlig hög! Vill själv väldigt gärna läsa Om jag stannar, särskilt nu när den snart kommer som film :)

    SvaraRadera

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...