20 januari 2014

the Following s02x01 *säsongsstart*



the following season 2 hardy1 The Following Season 2 Premiere Review: A New Chapter Begins
Ja äntligen är the Following tillbaka!! Det här var nog min favoritserie under 2013, absolut årets nykomling i alla fall.

Ryan och Clare blev över fallna av Ryans ex? Hon som var en av Joes anhängare och hade till uppgift att komma nära Ryan. Clare dog och Ryan överlevde och Ryan försöker hålla sig nykter.

Vad läskigt med människorna som hade klätt ut sig i masker för att se ut som Joe och mördade folk hejvilt i en tunnelbana. Och Ryan verkar inte tro på att Joe verkligen är död och vi fick ju se hur det verkligen ligger till så nu börjar jakten igen.
De där killarna Luke och Mark som fortsätter med Joes kvinnor mord, vitklänning, blond, röda läppar, de är verkligen super läskiga!

Kul med lite nya karaktärer, som Max Hardy(Jessica Stroup som var med i 90210), Ryans sponsor, nya sekt anhängare och deras släktingar, nya poliser, osv.men jag känner att jag litar inte på någon i den här serien. Men jag hoppas verkligen att Max är okey men man vet ju aldrig vilka de nya anhängarna är, inte ens Emma verkar ha läget under kontroll.
the following season 2 emma1 570x294 The Following Season 2 Premiere Review: A New Chapter Begins

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...