20 januari 2014

Beauty and the Beast s02x10

http://www.seat42f.com/wp-content/uploads/2014/01/BEAUTY-AND-THE-BEAST.jpg
Catherine gör ett undercover jobb, så hon slipper tänka så mycket på Vincent. 
Vincent letar efter de som gav sig på JT men han spårade Catherine och hennes spontana reaktion var att kyssa en kille som hon träffat nu när hon är under cover och Tori blev grymt svartsjuk.
Jag gillade killen som hon träffade som undercover men varför tusan pussade Cath sen Gabe på munnen? WHAT!?!

Jag stör mig massor på att Tori beter sig som att hon äger Vincent och de verkar ju inte ens ha ett förhållande och jag vill att allting ska bli bra mellan Catherine och Vincent alternativt att hon går vidare med sitt liv och skaffar sig någon bra pojkvän. 
Och JT sa till Vinc att han och Tori kanske är de två sista beastarna bla bla så han verkar oxå vara på Vinc-Toris sida nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...