6 september 2013

En chans att vinna Ann Cleeves böcker!!

Jag tycker att ni ska klicka in hos Boklysten för där finns det en tävling med super pris!
Man har en chans att vinna Ann Cleeves  två första böcker i serien om Vera Stanhope, del tre kommer ut i vinter om jag nu inte minns fel.
Jag har läst första delen(Dolda djup) och tyckte den var riktigt bra så jag är så klart sugen på att läsa fortsättningen så det skulle vara grymt kul att vinna men samtidigt om någon annan skulle vinna så är det roligt om fler läser Ann Cleeves böcker så jag får ta dela av fler personers åsikter om böckerna.

Du hittar tävlingen HÄR och du kan tävla fram till den 11 september klockan 24.00

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...