31 juli 2013

bra & dåliga nyheter från ABC

Dåliga nyheter
Bunheads och the Lying game har tyvärr inte blivit upplockade för en ny säsong, trist att inte Bunheads blev det för det är en serie jag gillade. The Lying game så jag några avsnitt av men ska se klart den någon gång när jag får lite tid över.

Bra nyheter
the Fosters och Twisted har fått förlängt? så blir i alla fall en full säsong var där, annars var det väll en halv säsong inplanerad eftersom den visas på sommaren... 
Switched at Birth får en tredje säsong som börjar januari 2014.
Tre serier som jag ser och verkligen gillar, men ibland skulle det faktiskt inte göra någonting om man la ner en serie med ett bra slut medan den fortfarande är bra, fast det kanske bara är för att jag har så många serier att se ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...