9 maj 2013

Tävling – vinn en läskudde

Har ni sett dessa läskuddar tidigare? Finns i massa super snygga färger!!
Jag blev jätte nyfiken och är därför med hos annika och tävlar och nu hoppas jag verkligen att jag kommer vinna för det är verkligen någonting som jag måste prova på!

Ni hittar tävlingen HÄR, och vill ni istället surfa in och spana in kudden så kan ni göra det HÄR.

Nu ska jag besvara Annikas fråga "Vilket användningsområde kommer du  prova på kudden först".

Jag har en whiplashskada sedan jag var 14år(haft den halva livet med andra ord) så jag hoppas kudden kommer avlasta mig så nacken får vila mer när jag läser. Men först och främst skulle jag prova den vid köksbordet, och så klart när jag tillagar mat och i soffan och i sängen och få följa med mig ut och.... Alltså jo den skulle nog få följa med mig överallt.
Hade den varit vattentät och det hade funnits vattentäta böcker så hade den fått följa med i duschen oxå men då skulle varmvattnet ta slut innan jag har hunnit skölja ur schampot så det är nog lika bra ;)

1 kommentar:

  1. Jag har en sådan och den är jätte bra! Ganska dyr, men man kommer kunna ha den typ för alltid så jag såg det som en investering :)

    sv: Jag är så glad över att Grey's fick en till säsong, jag är långt ifrån redo att ge upp den serien än! Jag håller också med dig att vissa serier borde kanske inte få mer än en säsong, jag har knappt tid att se på alla serier jag ser på nu och sen blir man ju alltid så nyfiken att man måste kolla in dom nya serierna :)

    SvaraRadera

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...