6 december 2012

Tv-Serier [v49] del 1

Just nu hinner jag inte alls se många serie avsnitt, våran ena dator har gått sönder så nu får jag inte ha min i fred vilket innerbär mindre serie tittande :/

the Vampire Diaries s4x07
Jag tycker om den Klaus är med Caroline. Det var inte så smart av Stefan att hjälpa Jeremy på traven att börja döda vampyrer, nu behöver ju även han bli mänsklig igen och inte bara Elena. Kul för Stefan att Elena ska bo hos han och Damon och att hon är kär i Damon eller hon tror det hon är "Sired". Jag gillar Caroline mer och mer och nu längtar jag massor till Januari när jag tror jag ska läsa lite tVD böcker :)

Once upon a time s2x09
Det här var nog det bästa avsnittet på länge. Nu är Emma och Snow tillbaka i Storybrook och Cora är kvar i sagovärlden, jag hade hoppats Kapten Krok skulle bli god.

Haven s3x10
Helt klart det bästa avsnittet på länge! :) Äntligen fick man lite nya ledtrådar men rätt så äckligt med en skinner som tar på sig andras skinn.


1 kommentar:

  1. När började The Vampire Diaries??!?
    Det har inte jag sett!!

    Förlåt, om jag låter oartig men det är så att TV-tidningen inte skickats ut till mig så jag kunde inte kolla programen.

    När började The Vampire diaries?
    Vilken dag och tid?

    Kommentera helst på min blogg så att jag kan hitta det.

    SvaraRadera

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...