6 december 2012

I min brevlåda #21

Jag "råkade" göra en rätt stor bokbeställning nu när många böcker jag var sugen på var på rea + att jag har en plan för 2013 så det här blev nog sista bokbeställningen på länge. (Jag har dock kvar ett presentkort på akademibokhandeln....)

Jag beställde måndag kväll och idag vid lunch fick jag hämta ut mitt paket :) Så CDON kan verkligen skicka böcker i snabb fart, jag vet andra ställen där det kan ta veckor...
Tyvärr har jag inte min kamera hemma så fotade med telefonen vilket inte alls blev bra när den är super dålig.

Ryan Burton - Historien om Stephenie Meyer (serie album)
Sara Kadefors - Borta bäst
Belinda Bauer - Mörk jord
Nora Roberts - Hem till jul (4 jul berättelser)
Sofia Åkerman - Slutstation rättpsyk 
Sofie Hannah - Aldrig mer
Frida Arwen - Förvriden
Sara Blaedel - Aldrig mera fri
Eva Susso - Funk
Linwood Barclay - Allt för nära
                           - Morgonen hon försvann
Tana French - Till skogs
                    - Okänt offer
Eden Maguire - Arizonas bok
                      - Jonas bok
Håkan Östlundh - Jag ska fånga en ängel
                          - Dykaren

Någon som Ni har läst? Eller vill läsa? Bra? Dåligt?
Jag vill veta alla åsikter om mina nya böcker :)
Nu blir det bara en till i min brevlåda(en gammal som kommer nästa helg när jag är i stockholm) sen blir det julklappsböckerna och sen hoppas jag på väldigt få nya böcker nästa år när jag har tänkt LÄSA massor av bra böcker :) 
//[Anna]

5 kommentarer:

  1. Wow, en massa böcker!! Iiiih! Det är lycka! :D Jag har själv Arizonas och Jonas bok men har inte läst de än. Vi får hoppas att de är bra! :D

    SvaraRadera
  2. Ja, jag håller med dig om trilogier. Man vill gärna ha alla böcker hemma innan man börjar läsa. Jag är likadan. Hatar verkligen att vänta på böcker, man glömmer för fan bara bort allt då ju :(

    SvaraRadera
  3. Det var ingen dålig hög med böcker :)

    Jag har läst Mörk jord, Alltför nära och Till skogs. Den enda jag inte var direkt imponerad av där var Till skogs.

    Borta bäst, Okänt offer, Morgonen hon försvann och Dykaren står här hemma och väntar. Östlundhs böcker har jag hört mycket gott om.

    SvaraRadera
  4. vad många bra böcker!
    Jag har läst "Till skogs", "Aldrig mer" och Mörk jord". Funderar på om jag har läst "alltför nära" men är inte säker.

    Jag har bara läst en xs-bok hittills och gillade formatet. Så smidigt och behändigt att ha med sig överallt. :) Jag tror jag ska haka på några av dina teman nästa år :) Sedan ska jag testa att lägga upp en bild på en bokhög och försöka läsa böckerna i den högen... hehe.

    SvaraRadera
  5. Det är väldigt lätt hänt håller jag med om:) Kickfingret är lite farligt ibland;)

    SvaraRadera

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...