14 december 2012

Stockholm i helgen..

I helgen är det hundmässan i Stockholm så jag och 4 kompisar tänker trotsa väder snubbarna som säger att det kommer snöstorm, speciellt uppe i norr-och västerbotten ska man undvika vägarna om man har möjlighet, detta struntar vi i för vi ska åka!
Vi åker i natt, kommer fram lördag kväll och ska sova i stuga för att söndag morgon göra några vänster varv sen shoppa lite och sen ta oss hem så vi hinner sova en stund innan måndag morgon och jobb för vissa i gänget. Håll tummarna för oss och om nu någon annan boktokig kommer vara där kom förbi ring C46 - Finsk lapphund, klockan 9 springer jag i ringen sen är jag bara där och fotar och surrar öronen av mina vänner :) (Jag bits inte)
Så det blir inte mycke läsande och bloggande under helgen men har något förberett så det inte kommer vara helt tomt!

//[Anna]

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...