29 december 2012

Rizzoli and Isles ~ säsong 3

 Jag verkligen älskar Jane och Mauras relation, de är så roliga och att Maura har blivit en del av Janes familj och vet allting och har ett finger med lite överallt gör bara allting bättre.
Men däremot mindre kul för Maura när hon hittade sin egna mamma som inte ville ha någonting med henne att göra förens hon behövde hennes njure till sin (andra) dotter, man kan ju hoppas att Maura inte är en match för att det ska vara genomförbart.
Jag tål verkligen inte Lydia och eftersom det visade sig att det är Tommy som är pappa till hennes barn så lär vi inte bli av med henne utan det blev tvärt om. Nu hoppas jag bara att både Jane ska hitta någon som hon kan börja dejta och jag vill fortfarande se Maura och Tommy tillsammans.
Det kommer en säsong 4 under 2013 och även där blir det 15 avsnitt, vilket jag kan tycka är lätt lagom för man hinner inte bli less för att det är så många utfyllnads avsnitt utan istället känner jag alltid att jag vill se mer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...