23 december 2012

Homeland ~ säsong 2


Ja vad bra den här säsongen var, jag var lite orolig att det inte skulle bli bra när Carrie berättade för Brody vad hon visste om han, men det blev ju jätte bra i slut ändan men vi får se vad som kommer hända i nästa säsong, även om jag hade varit rätt nöjd om de hade skippat sista avsnittet på säsong 2 och haft ett avslut där och då antingen på serien eller säsongen.
Men de vill ju som vanligt lämna oss med en cliffhanger så vi måste se nästa säsong men vi får se vad som händer för jag hoppas nu säsong 3 blir lika bra som säsong 2, går det?
Jag misstänker att i säsong 3 kommer Brody vara på flykt, Carrie försöker rentvå honom men samtidigt kommer hon kanske bli misstänkt eftersom hon överlevde och borde ha dött, hur ska hon förklara det.
Låt nu Jessica och Mike bli tillsammans igen, det är bäst för barnen, även fast jag mest tycker de är irriterande, Dana verkar hata sin pappa tills han blir misstänkt för terrorist brott.
Vem släppte filmen på Brody då? När han var tänkte bli en självmordsbombare så gick den att hålla gömd men inte nu när han är oskyldig.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...