19 november 2012

Uppdatering av de nya serierna

Röda = ser jag inte
Oranga = får gärna sluta för mig
Blå = spelar ingen roll
Lila = vill jag ha kvar
Svart = har jag inte sett nog mycket av för att skaffa mig en uppfattning

Arrow
Har fått en full säsong.

Beauty and the Beast 
Det har blivit beställt fler avsnitt så kommer stanna säsongen ut.

The mob doctor
Från början beställdes 13 avsnitt, men serien är nedlagd så vi får se hur många vi får se..

Elmentary
Har fått full säsong. 

Revolution
Har blivit beställt fler avsnitt, så blir en full säsong.

Chicago fire
Blir kvar säsongen ut

Partners
Ligger risigt till.. Det är nu bestämt att den läggs ner och det med en gång.

Last resort
Från början 13 beställda avsnitt och vi får se dessa sen blir det inge mer!

666 Park avenue 
Det var sedan tidigare beställt 13 avsnitt, men serien har blivit nedlagd så vi får hoppas vi får se alla avsnitten och att det blir ett avslut..(De ska visa alla 13 avsnitten så nu får man hoppas det blir ett bra slut ändå..)

The Mindy projekt
Fox har beställt 24 avsnitt till första säsongen.

Nashville
Har jag faktiskt ingen aning om...

Emily Owens MD
Blir nerlagd och jag vet inte hur många fler avsnitt som kommer visas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...