7 november 2012

Uppdaterade flikar

Nu har jag uppdaterat flikarna

[Lästa böcker]  
Jag har fört in de lästa böckerna som jag har här hemma, jag kommer inte ihåg alla lästa som jag inte äger men i fortsättningen lär de oxå hamna där om det blir några ;) Däremot är inte mina gamla ungdomsböcker inlagda för de har jag inte hunnit lägga in i datorns bokprogram så det kanske blir senare eller inte alls.
De som inte är recenserade kanske blir det vid en omläsning om jag inte har en recension på någon annan gammal blogg men annars får ni vänta eller fråga om det är någon specifik bok ni undrar över.

 [Olästa böcker] 
Där är nu alla olästa förutom de som jag väntar ska trilla ner i brevlådan, hur de nu trillar ner vet jag inte för de är ju så små att de inte ens kan klättra upp.

[Utmaningar 2013]
Har jag glömt någon utmaning för 2013?

Kommentera gärna om ni har synpunkter på utseende eller något jag har glömt eller borde ta bort :) Jag bits inte även om jag läser vampyrböcker ibland ;) 

1 kommentar:

  1. Det var inte några olästa böcker du hade i hyllan! ;)
    Bra idé det där med månadstema! :)

    SvaraRadera

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...