6 november 2012

Läsplan november-december

Japp en liten plan eftersom jag inte har några utmaningar i år och vill börja stenhårt nästa år, speciellt med planen att plöja i olästa högen ;) Lite dumt att jag väntar hem en bokbeställning då kanske? Men i den ligger det 3 böcker som är julklappar till andra, och sen några julklappar till mig själv från min dotter ;) + några serie album men de går ju rätt fort att läsa! 

Någon som skulle vilja göra en utmaning 2013, jag kan behöva lagom pushning för att klara av att bli av med hyllvärmarna och direkt det blir 2013 så är ALLA mina tidigare olästa bokvärmare. Men man behöver nog ett belöningssystem som att när man har läst 5 får man köpa 2 nya böcker, eller 2 riktigt gamla hyllvärmare ger en rätt att köpa 1 ny bok.
Men det känns i alla fall som att jag är på rätt spår bara med allt tänkande kring detta! 


Har ni sett att jag har gjort flikar här uppe *pekar*, vad tycker ni om det? Någon som saknas eller  behöver förändras? Tror serierna oxå ska få en flik :) 

Ja just ja tillbaka till det som är läsplanen för NU, läsa rec-ex och läsa ut de påbörjade böckerna. Svårare än så var det inte ;) 

//[Anna]

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...