11 november 2012

Tv-Serier [v45] del 2

Jag tycker att många serier är lite händelselösa nu, en hel del utfyllnads avsnitt med andra ord och då ids jag inte skriva om dessa. Utan jag skriver bara om avsnitt jag reagerar på :) 

Arrow s1x05
Den här serien blir bara bättre och bättre. Jag förstod att han skulle lösa problemet med att få bort misstankarna från sig själv. Laurel fortsätter gång på gång att komma tillbaka men så säger hon att det aldrig kan bli någonting mellan dem, fast det är verkligen inte det hon vill. Moira verkar gräva sin egna grav, hon utställer dem hon älskar för fara, hon ljuger och någon kommer för eller senare dö pga henne val.
Vem var Arrow när Oliver hade husarrest?

the Vampire Diaries s4x05
Jag gillar verkligen att både Elena och Stefan skriver dagbok och att man får ta del av deras tankar! Undrar om Jeremy kommer bli en vampyrjägare eller inte nu när han verkar vara den nästa i tur eftersom han fick tatueringen. Elena tar inte förvandlingen så bra, det måste vara anledningen till hennes psykbryt i slutet på avsnittet!! Ett riktigt bra avsnitt!!

Greys anatomy s9x05
Haha vad roligt, Yeng i snökaos det kändes väldigt inte hon och vilka ilands-problem hon nu får uppleva, och som att hennes nya "bästis" är verkligen någon som är hennes motsats men ändå som verkar förstå henne. Vad roligt att få se Yeng och Meredith få krama varandra speciellt när de verkligen behövde varandras stöd för när de inser att deras nära har dött, men tror Yeng och Meredith skulle vara roliga om de tillsammans fick köra med de nya.

Glee s4x05
Inget höjdar avsnitt, det var rätt tråkigt och väldigt förutsägbart. Nej bättre än så här får det allt vara om jag ska fortsätta titta med båda ögonen, nu lyssnar jag mest...

Criminal minds s8x06
Som vanligt löser de allting och man förstod ju att Reed skulle lyckas träffa sista bollen. Det som ändå är riktigt spännande är vem som fotar hela gänget och varför. Criminal minds är som bäst när det är ett fall i varje avsnitt + någonting som händer i flera avsnitt .



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...