30 november 2012

Robert Kirkman - the Walking dead [volym 2] På drift

Alltså OJ, dessa album är inte speciellt tjocka men shit vilket tempo de har för visst är volym 1 mer eller mindre hela säsong 1 och volym 2 slutar då som tvserien säsong 2.
Så är volym 3 då säsong 3 som jag inte har börjat se? Vågar inte läsa, vill inte titta efter måste se serien först annars blir det lite förstört, jag blir fort uttråkad av serier och filmer där jag vet på ett ungefär vad som kommer att hända.
Men har jag sett först går det rätt bra att läsa boken men det får inte bli för tätt inpå bara.

Jag tok gillade även volym 2, kommer bli jätte spännande att få läsa fortsättningen, det kliar i fingrarna. Även min sambo som jag försökt få att läsa böcker men misslyckats läser numera Serie album och blev lite tagen över hur man kan sjunka in i en historia man läser och vad fort det tar slut när det är så bra.
Tack Apart förlag för recensions exet :)
Betyg 5 av 5

1 kommentar:

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...