3 oktober 2012

Homeland ~ säsong 1

Jag har ju helt glömt att skriva om Homeland, insåg det nu när säsong 2 började.
Jag gillar inte alls karaktären Carrie, fast sedan man fick veta att hon är bipolär så har jag kunnat acceptera hennes beteende bättre men jag stör mig ändå oftast på allt hon säger och gör.
Man förstod ju direkt att Brody inte hade rent mjöl i påsen, han är så läskig hela tiden och hans fru känner jag igen från V och då var hon ju så elak(de avsnitten jag har hunnit se...)
Jag ogillar mer eller mindre de flesta i serien, speciellt huvudkaraktärerna men själva storyn tycker jag är jätte bra och eftersom sambon gillar den här serien så då ser vi den. 

Ska bli spännande att se om jag kommer gilla säsong 2, det beror nog på om Carrie ska vara knäpp eller om ect hjälpte och att de nu ska jaga Brody eller koncentrera sig på att Carrie är knasig och gör dumma saker gång på gång. Har hon ens kvar sitt jobb längre efter sitt psykbryt?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...