9 augusti 2012

The LA Complex ~ Säsong 1

Redan i första avsnittet så hittade jag personer jag älskar och hatar i denna serie. Det är lite Melroce place stuk när de alla bor ner mot samma innergård(i ett typ Motell-the Lux) men det verkar så amerikanskt och mysigt men grannar/vänner så nära, för att inte tala om grill/pool fester. Så i den här serien får vi följa de som varit kända och de som vill bli kända och den innehåller väldigt mycket drama, intriger, spänning, svartsjuka ja med andra ord en riktig tjejserie.

Jag ser framemot säsong två. Men då hoppas jag att Connor slutar vara så trög och hans syster Charlotte är verkligen konstig för att inte tala om sekten...Raquel kan gärna få vara lite mindre bitchig. Då får vi även se om Abby fortsätter vara gift och även vad som händer med alla andra, snacka om riktigt bra säsongs avslutning med lite små cliffhangers överallt!!

En underbar drama serie som man inte får missa :) Tack Lisa för tipset!!

1 kommentar:

  1. Ja visst är det skoj när man hittar lite äldre serier som man aldrig ens hört talas om. :) Kul man kan yipsa fler om det sen. :D

    SvaraRadera

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...