8 augusti 2012

Jenny Han - Sommar för evigt

Sista delen och nu har jag läst färdig om Belly och hennes familj och vänner. Jag tyckte helt klart första boken var bäst men tvåan och trean var helt klart oxå bra. Man har ju så klart åsikter om vem Belly väljer och ibland tycker jag att hon väljer jätte knasigt men samtidigt kan jag förstå hon. Man vill inte känna sig som en leksak av personen som man älskar.
Men som vanligt när det äntligen verkar bli så som man vill så slutar alla kärleksböcker, jag blir inte tillfredsställd utan vill veta lite mer. I fristående deckare får man oftast svar på alla sina frågor, i serier så kan en del frågetecken rätas ut i senare böcker.
Betyg 4 av 5

1 kommentar:

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...