1 augusti 2012

Juli läsning

Mats Ahlstedt - Mordet på Ragnhildholmen
Sarah Dessen - Mitt perfekta liv
Meg Cabot - En prinsessas dagbok 2 - Spotlight
Ann Cleeves - Dolda djup
Knut Faldbakken - Gränsen
Anna Gavalda - Jag älskade honom
Knut Faldbakken - Nattfrost
Sofie Sarenbrant - Vecka 36
Ann Rosman - Fyrmästarens dotter

Totalt: 9 (Godkänt)
Svenska/Engelska: 9/0
Nya författare: 6
Tillhör en serie: 7
Bäst: Sarah Dessen - Mitt perfekta liv
Sämst: Anna Gavalda - Jag älskade honom

Jag har haft en långt trögläst månad men nu verkar det bli fart på läsandet igen när jag redan känner att jag vill läsa massor. Förra månaden börjades det i många böcker som jag inte fasnade i men nu i Augusti ska här läsas ut några av dessa hoppas jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...