1 augusti 2012

I min brevlåda #6


Fick en paket avi i brevlådan, skuttade hela vägen till affären för att hämta ut det hemliga paketet(hemligt eftersom jag inte visste vad det var i...) Och hem, sliter upp och ler lyckligt :)
4 recensions ex och 1 som var restnoterad så dessa ligger nu HÖGT upp i "ska läsas" listan, de lockar reda på mig så jag hoppas att jag inte blir besviken!!

Jenny Han känns det som att många av er redan har hunnit läsa men Thomas Erikson har jag inte hört eller läst någonting om så det kommer bli riktigt spännande!

2 kommentarer:

  1. Kul! ser fram emot recensionen av Thomas Eriksons bok

    SvaraRadera
  2. Sv: Jag vet inte, har lite beslutsångest så jag får nog blunda och plocka en bok från bokhyllan :P

    SvaraRadera

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...