14 augusti 2012

American pie

Insåg nu att jag nog har missat några av filmerna eftersom det har kommit ut 8! stycken.
Någon som missat dem? Ifall någon inte sett så får jag berätta lite...

 4 tonårskillar planerar att bli av med oskulden på balens efterfest, så de letar potentiella dejter och gör en hel massa pinsamheter. Jim är den som är mest pinsam och hans föräldrar vill så klart ha "sex snack" med han och lyckas komma på han i massa pinsamma situationer.

Jag minns inte att filmen var SÅ här pinsam, jag tittade bort några gånger och skämdes nästan ihjäl stundvis(jag måste ha blivit känsligare med åren) Det ska bli kul att se de övriga, speciellt om man nu har missat någon. Vad tycker ni om de här filmerna?                   Betyg 3 av 5

1 kommentar:

  1. Roliga, fast efter att man har sett de ett antal gånger så tröttnar man, men ser fram emot att se American Pie the Reunion :)

    SvaraRadera

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...