23 juni 2012

dagens bokinköp

Idag lyckades jag komma hem med 7 nya böcker, någon som ni har läst?

Denise Rudberg - Tillsammans tredje boken. (Det ska bli kul att få läsa slutet..)
Harlan Coben - För evigt dömd (Har hört mycket bra om Harlan Coben så nu ska jag läsa en fristående bok så får vi se vad jag tycker)
Håkan Östlundh - Släke (har sett varit sugen på senare böcker i serien så nu äntligen har jag första boken)  
Emma McLaughlin - Min förlorade oskuld
Mary Hogan - A serious kiss (Kul med en YA bok på loppis, det är inget vanligt fynd)
Sarah Dessen - Mitt perfekta liv (En till författare & även bok som jag har hört mycke bra om så nu äntligen finns den i min ägo) 
Gahrton & Unenge - Mållösa united (Kan inte låta bli att köpa sportböcker för pojkar och flickor) 

Jag är riktigt nöjd med mina fynd och det är kul att hitta fler bra författare så nu är läslampan på topp och många av dessa nya böcker ligger nu i den lilla olästhögen och ropar....
Den stora olästhögen den har nog gått i sommar dvala.

3 kommentarer:

  1. "Farligt" med loppis... jag har lyckats hålla mig därifrån men jag råkade åka förbi kupan en dag förra veckan och åkte därifrån med en hel kasse "nygamla" böcker. Jag som hade köpstopp :s
    (jag har btw också läst Tillsammans-böckerna, men det var några år sen :P)

    SvaraRadera
  2. Tänkte läsa Mitt perfekta liv nu i sommar! :)

    SvaraRadera
  3. Tillsammans tredje boken är seriöst den bästa svenska boken som någonsin gjorts! :)

    SvaraRadera

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...