17 maj 2012

Criminal minds ~ Säsong 7

En bra säsong, bättre än 6an, jag tycker om teamet som det är nu men det var länge sedan det var så "personligt" och inte bara fall men det kom på slutet och har sen bara ökat tills det blev ett super bra dubbel avsnitt som säsongs avslutning. Min favorit kriminalserie och jag längtar massor tills säsong 8 börjar sändas.
Jag tänker inte gå in på handlingen för jag tar för givet att ni som ser Criminal minds har sett flera säsonger, för det här verkligen en serie som man kan se flera varv och skulle man ha missat den då hör den till serierna som man MÅSTE se, under förutsättningarna att man gillar kriminal serier.

Någonting som jag däremot hade missat var att i säsong 6 när varken "JJ" eller "Emily" var med så var det för att dom fick sparken för att man skulle ha råd att göra en spinoff serie (Criminal Minds - Suspect behavior) den blev ju bara 1 säsong så då fick "JJ" och "Emily" komma tillbaka igen.
Jag är glad att de kom tillbaka men jag hade nog varit lite sur och krävande ;)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...