9 oktober 2021

I min brevlåda [September 2021]

2 Köpta böcker som jag fick sista dagarna i september,
delar i serier jag tänkt läsa/läser.
Rec.ex Läst och Recenserad

Överraskningar, jag måste läsa de två böckerna före Skampärlorna men har inte ens dessa hemma så det känns som det kommer ta ett tag innan den kommer bli läst. SLY har jag hört en del gott om så den kommer läsas så fort jag får tid. 

Rec.ex Läst och recenserad

Rec.ex:  2
Överraskningar:  2
Köpt/Fått: 2 
Rensat bort:  2 olästa
Läst: 9
Sammanfattning: Läst 9 + rensat ut 2  - 6 nya = -3 den här månaden vilket är ett okej resultat måste jag säga. För nästa månad lär jag få hem en hög nya böcker, när jag väntar både ett paket till mig och ett paket med julklappsböcker.  






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...