1 mars 2021

I min brevlåda [Februari 2021]

Kunde inte låta bli att köpa den här när jag ändå skulle beställa garn till mamma... 


4 översta är från pocket rea
Ytspänning vann jag på Omnible
Fadern vann jag hos författaren 

En glad överraskning från Modernista

Bokrea paket från Bokus :) 

Rec.ex: 0
Överraskningar:
 1
Fått/köpt: 14
Läst: 6  
Ljudböcker:  3
Rensat bort: 1 (oläst)
Sammanfattning:  
Vilken tur att alla bokrea böckerna inte kom den här månaden ;) 
Men jag behöver verkligen läsa lite mer än vad jag får hem nu närmsta månaderna så jag inte ökar mitt antal med böcker. Just nu har jag 900 olästa böcker. 

Det blev +8 böcker den här månaden och det känns väldigt mycket men wow vilka böcker också!! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...