1 november 2020

I min brevlåda [Oktober 2020]

 

En överraskning



Två rec.ex, lästa och recenserade

Peter May var en överraskning. 
Boken av Anna Kuru. Ulla.M.Nissen och Kamilla Oresvärd
finns recenserade på instagram och på bloggen.

Mörkermannen var en vinst från Omnible
Karin Slaughter ett rec.ex
De sista två var överraskningar


Rec.ex: 7
Överraskningar: 5
Köpt/Fått: 1
Läst: 14 
Sammanfattning: Så jag har läst mer än vad jag fick hem, MEN då har jag lyssnat på någon ljudbok och läst några biblioteks böcker så jag gissar det borde vara +3  Men jag har i alla fall inte köpt på mig en hög böcker den här månaden ;) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...