1 maj 2019

I min brevlåda [April 2019]

En fantastiskt bra bok, som dök upp som en överraskning
Rec.ex
Köpte på sista rean på bokrean
Råkade beställa hem dessa när jag skulle köpa garn till mamma...
 
Låg i en goodiebag :)

Broder Jakob är ett rec.ex som är läst och recenserad.
Arvet var en överraskning som jag hoppas hinna läsa i Maj
Ännu en överraskning :)
Ytterligare en överraskning

5 rec.ex Manhattan transfer & kvinnan som jagade ensam är lästa och recenserade.
Krigsstorm & Tigeröga är påbörjade.
Recensionsex: 7
Överraskningar: 4
Köpt/Fått: 5
Läst: 13 stycken

Så fick hem 16 stycken böcker och läste 8+5 ljudböcker. Så min olästa hög minskade inte direkt. Men hade jag inte fått hem några överraskningar hade jag nästan fixat det men jag ser framemot flera av överraskningarna så är absolut inte besviken över att de finns här hemma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...