20 november 2018

Veckans topplista v.47 – Höstens bästa

Oj det här var inte lätt, höstens bästa, jag har ju läst massor av bra böcker i höst. Så för att dra ner antalet tänkte jag kapa listan vid de som fått högsta betyg, det blev ändå fler än fem... så som vanligt när jag gör sådana här listor så bryter jag mot "reglerna" ;)
Gå in på Johannas Deckarhörna om ni vill se vad andra har för höstfavoriter!

Mikael Ressem - Hav utan botten
Karin Slaughter - Bilder av henne
J.K Rowling Harry Potter och hemligheternas kammare
Louise Boije af Gennäs - Skendöda
Sharon Bolton - Hantverkaren
Rhiannon Navin - Ensam kvar
Christina Erikson - Din vän Forsete
Mats Ahlstedt - Fruktans hus

9 kommentarer:

  1. Bilder av henne och Hantverkaren står här och väntar på att bli lästa. Låter lovande.

    SvaraRadera
  2. Det var ju trevliga tips, speciellt Sharon Boltons bok har jag funderat på att läsa.

    SvaraRadera
  3. Bilder av henne finns på min lista också. Skendöda har jag läst och den är bra!

    SvaraRadera
  4. lite fler än fem... Hantverkaren är riktigt bra.

    SvaraRadera
  5. Jag har inte läst någon av de här böckerna. Hantverkaren verkar flera tycka är bra. Tack för tipsen!

    SvaraRadera
  6. Oj, vad många tips! och ändå har jag inte läst en enda.. Får jobba på det!

    SvaraRadera
  7. har inte läst någon av dina, men jag är nyfiken på Slaughter och Bolton

    SvaraRadera
  8. Fruktans hus kunde gott få ha platsat även på min lista denna gång, riktigt bra!

    SvaraRadera

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...