21 november 2018

Christmas with a View


IMDB betyg: 5.3
Mitt betyg: 6.5
År: 2018
Längd: 1h 31 min
Genre: Drama, Romance
Skådespelare: Kaitlyn Leeb (heartland), Scott Cavalheiro
Filmen går att se på Netflix
Trailer

Handling
Clara är restaurangchef på en skidanläggning där hon vuxit upp, hon gjorde ett försök att starta eget men det gick inte riktigt som hon hade tänkt sig. Men hennes värld ställs på ända när restaurangen anställer en ny chefs kock, det är ingen mindre än Shane som varit kock på tv, där ha

Mina åsikter
Sjukt tråkigt film omslag måste jag säga!!
Vad många roliga och mysiga karaktärer, det är mycket känslor i den här filmen och man blir så glad av att se Clara hon kämpar på, gör sitt och försöker verkligen leva ut sina drömmar, hon vet vad hon vill fast det inte alltid blir som hon först hade tänkt sig men då bryter hon inte ihop totalt utan bryter ihop och kommer igen. En mysig film fast för att vara en julfilm så var det inte så juligt, alltså de firade jul men den kändes inte så julig utan det var fokus på annat. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...