1 september 2018

Månadsläsning [Augusti 2018]


56. Mari Jungstedt - Det andra ansiktet (3.5)
57. W.Bruce Cameron - En hunds bästa vän (4)
58. James Patterson - Korseld (1)
59. Manne gräver ett hål  
60. Fiona Cummins - Skallra (4)
61. Lisa Bjurwald - Tills bara aska återstår (3)
62. Monica Grönlund - Björnen sover inte (3)
63. Isabel Eriksson - I bunkerläkarens våld (4)
64. Mikael Ressem - Levande död (4)
65. Martin Widmark, Helena Willis - Diamant mysteriet   

Totalt:10
Nya författare: 8

Tillhör en serie: 4
Rec.ex: 3
Svenska/Engelska: 10/0
Hyllvärmare: 1
Tegelstenar(minst 500 sidor):  0
E-böcker/Ljudböcker: 0/0
Seriealbum: 0
Barnböcker:  1
Besvikelse:  Korseld var ingen höjdare tyvärr, så det var tur den var lättläst, kort och det var i slutet den blev dålig. 

Positiv överraskning: 
Många av böckerna som jag läste den här månaden var böcker med flyt, så jag behövde inte fastna i någon seg och tråkig bok.
Min åsikt om månadenDet blev en bra läsmånad och det kanske beror på att man har varit ute lite mindre när det inte har varit 30 grader varmt och strålandesol hela tiden dessutom lite färre tävlingar. I september kommer jag vara borta en hel del så det lär bli lite mindre läst nästa månad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...