1 november 2017

Läsplan [November 2017]


+ Sharon Bolton - Dödsdömd
+ Luca d'Andreas - Ondskans innersta väsen
+ Sarah Hilary - Inget annat mörker

Jag vill verkligen hinna läsa någon bok den här månaden som är lite mer läskig, Färjan och Det ligger bra till för det men vi får se. Fokusen ligger på mina rec.ex. och jag ska försöka fokusera lite mer på läsningen nu i november så jag hinner bearbeta rec.exen som är olästa och kanske läsa lite fler böcker än jag brukar.

Har ni läst någon av dessa böcker? Någon ni tipsar lite extra om? Någon som är seg i början men är värd att läsa ändå? Eller kanske någon bok jag helt enkelt ska prioritera att läsa när jag får dåligt om böcker...

1 kommentar:

  1. Nej, inte läst någon av dem men skulle vilja. Eldens Arvtagare ligger här hemma i min TBR-hög och sen är jag även sugen på Ingrid Elfbergs bok.

    SvaraRadera

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...