13 september 2016

Månadens bästa bok Augusti

Jag läste väldigt många bra böcker i Augusti så att välja ut en var svår, men samtidigt underlättar det lite när jag brukar försöka att ta någonting annat än spänningsboken jag valde till spänningsutmaningen, även om den ofta kan passa på båda utmaningarna.

Här kommer ni till min recension av Jack.
Det här är en bok som jag köpte för 5kronor på secondhand och visste inte då att den hade kommit ut i år utan verkade som någonting lättläst för sommaren, och som att jag hade rätt. Jag älskar att läsa om ungdomskärlek, det skickar en tillbaka så många år i tiden och påminner om när man själv var ung och inte alltid gjorde de smartaste valen i livet.  

1 kommentar:

  1. Har sett den där boken på väldigt många bloggar i sommar, känns det som :)

    SvaraRadera

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...