13 september 2016

Spänningsutmaning augusti

Jag läste många bra böcker i augusti, men det får bli egentligen hela serien (fyra böcker) av Christina Larsson som jag väljer, läste två av böckerna i juli och två i augusti och jag var tvungen läsa klart hela serien efter att jag hade läst Du kommer inte undan som rec.ex.
Jag älskar hela serien, det är så spännande och vissa delar är mer fristående än andra men jag gissar att det är fler än mig som köpte den här serien när den var jätte billig på bokrean för några år sedan sen blev den aldrig läst, men ta tag i det, läs den!! Ni har missat någonting!! :)





1 kommentar:

  1. Jag vet att jag sagt det förut, men den där serien borde jag läsa snart :)

    SvaraRadera

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...