20 oktober 2015

serie uppdatering bla om Gilmore girls

the Whispers blev nedlagd nu efter första säsongen, den får ingen andra vilket jag tycker är synd när det var en av mina favoriter under sommaren!! :( 

Även Rookie blue har blivit nedlagd, men den fick ändå sex säsonger så det kan jag acceptera... 


Men nu till den största och bästa nyheten, sjuår senare så ska Gilmore girls äntligen få en till säsong och det kommer bli på netflix. Säsong 8 kommer bli 4 filmer på 90 minuter, och de försöker förhandla så de får med original skådisarna. Och om den här säsong 8 kommer bli bra så finns det även en chans för en säsong 9! :)  Här kan ni läsa om Gilmore girls nyheten. 


Americas next top model och Beauty and the Beast ska även de läggas ner men det hade jag redan hört och de har som fått sina chanser i tvrutan och eftersom BatB vet om att säsong fyra blir den sista så måste den få ett riktigt bra avslut! 

Vad tycker ni om de här nyheterna? 
Jag tycker att det är trist att det läggs ner två serier som jag verkligen gillar men det är så värt det när Gilmore girls blir upplockade igen!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...